Kako do svog fiskalnog uređaja!?

Za kupnju fiskalnog uređaja potrebno Vam je slijedeće:

  • Rješenje o registraciji poduzeća
  • Rješenje o PIB-u (porezni identifikacijski broj)
  • Rješenje o PDV-u (porez na dodatnu vrijednost)
  • Prijava objekta iz tržišne inspekcije
  • Popunjen, potpisan i ovjeren ZIF obrazac

Proces fiskalizacije možete u suradnji sa nama završiti u 6 jednostavnih koraka:

  • Odabir fiskalnog uređaja i dodatne opreme – naše osoblje će Vam pomoći pri odabiru fiskalnog uređaja koji zadovoljava Vaše potrebe.
  • Nakon odabira odgovarajućeg fiskalnog uređaja popunjava se Kupoprodajni ugovor.
  • Prilikom kupovine fiskalnog uređaja dužni ste po Zakonu potpisati Ugovor o servisiranju i tehničkoj podršci sa ovlaštenim servisom. – Tvrtka Genel d.o.o. je ovlašteni servis.
  • Putem ovlaštenog servisa (Genel d.o.o.) predaje se Zahtjev za inicijalnu fiskalizaciju (ZIF) i to za svaki pojedinačni fiskalni uređaj (za svako prodajno mjesto).
  • Putem ovlaštenog servisa (Genel d.o.o.) se podnosi zahtjev te potpisuje ugovor o korištenju GPRS usluga sa nekim od telekomunikacijskih operatera.
  • Nakon što Vaš ovlašteni servis u suradnji sa PU inspektorom završi inicijalnu fiskalizaciju vrijeme je za unos baze vaših proizvoda/usluga. Budući da je ovo zahtjevan proces koji oduzima dosta vremena tvrtka Genel d.o.o vam nudi unos tih podataka po vrlo povoljnoj cijeni.

''Toplo preporučujemo svim obveznicima da pročitaju Pravilnik o postupcima i redosljedu radnji u procesu fiskalizacije kako bi se pobliže upoznali kako sa svojim tako i sa obvezama ovlaštenih servisa, proizvođača i distributera.''

Reference

HT ERONET
Fakultet zdravstevnih studija
Klinička bolnica Mostar